:::
okumakta olduğunuz yazı...
Blogla ilgili, Kısa Kısa, yazılarım

Sanki…

Hit <ENTER>

Son birkaç tuş daha… ve neredeyse bitti. Sanki bir ömür yazdım gibi hissediyorum. Parmaklarımın ucunu hissetmiyormuşum gibi geliyor. Hale bak, karnımın acıktığını bile farketmemişim. Zaten dolapta da birşey yoktu. İsabet olmuş.

Yazının sonunu iyi bağlayamadım sanki. Hiç beceremem zaten. O kadar yaz, et… sonuna gelince tıkan. Olacak iş mi şimdi?! Biraz şey izlenimi alıyorum. Şey… mmm… sonunu kestirip atıyormuşum gibi mesela. Hani yazmaktan çok sıkılmışım ya da bir yere yetişmem gerekiyormuş da bir an önce öyle ya da böyle bir anda bitiriveriyormuşum gibisinden tarifsiz birşey işte.

Belki de gerçekten de sabırsız olduğumdan. Neden itiraf etmesi bu kadar zor ki. Ya evet sabırsız biriyim ben. İtiraf ettim işte. Sadece yazı yazarken mi? Yoo… Hemen hemen her konuda. Yemek yaparken de mesela. Hatta yemek yerken bile. Yazı yazarken neden farklı olsun ki?

Neyse, bu yazı da burada biter işte. Haydin görüşürüz… Bye!

Reklamlar

About Taquo

Singer, songwriter, lyricist, youtuber and.... dentist :). Also a bit of graphic designer. Search for "Taquo" in spotify, itunes, deezer etc for my albums in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

2 thoughts on “Sanki…

  1. Great minds think a lot alike. Great post!!!

    Posted by Jackie Paulson Author | 13/09/2011, 21:56

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter hesabının erkese açık olduğundan emin olun.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 105,041 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
%d blogcu bunu beğendi: