:::
okumakta olduğunuz yazı...
Blogla ilgili, Cep telefonu, Duyuru, Görmek lazım, ilginç siteler, iPhone 4, Kısa Kısa

Life on iPhone

Bir süredir doğru dürüst yazamadığım antibakteriyel’i boşladığımı, unuttuğumu, blogdan sıkıldığımı filan sakın zannetmeyin… Sadece yazmak için şu aralar ne fazla vakit bulabildim, ne de konu. Olur bazen öyle :)… Hatta bu durumun ingilizcede adı bile varmış: “writer’s block“… Yazdığımda değil de yazacak konu bulamadığımda “yazar” ünvanını almak da tuhaf oldu gerçi ama oldu :)

Life on iPhone

Aslında pek de boş durdum sayılmaz bu arada. Yeni aldığım iphone’la küçük bir blog DAHA açmaya karar verdim. Bu sefer wordpress değil tumblr‘da: Life on iPhone. Sadece cep telefonundan tutacağım bu blogu daha çok bir günlük gibi düşünebilirsiniz. Bazen bir fotoğraf, bazen bir video ya da kısa bir yazıdan başka birşey olmayacak. İlgilenmek isterseniz adresi burada: http://lifeoniphone.tumblr.com/

Peki aNTibaKTeRiYeL ne olacak?
Bişey olacağı yok. Aynen kaldığı yerden devam. Sadece şu aralar gönderilerin azalmasını bir nevi yaz tatili gibi düşünebilirsiniz, o kadar. Ama iki yıla yakındır emek verdiğim bir blogu kapatmak/boşlamak filan gibi bir niyetim asla yok :)

Reklamlar

About Taquo

Singer, songwriter, lyricist, youtuber and.... dentist :). Also a bit of graphic designer. Search for "Taquo" in spotify, itunes, deezer etc for my albums in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 104,581 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
%d blogcu bunu beğendi: