:::
okumakta olduğunuz yazı...
Fotoğraf, Komik, Saçmalık

Bu kafalar, güzel kafalar :)

Birisi bir gün vapurda elinize böyle bir kağıt tutuştursa, siz de benim gibi yıllarca saklar mısınız?

Vapurlarda envai çeşit ürün satanlara, o ürünün yanında bin tane eşantiyon verenlere özellikle kalabalık saatlerde sıkça rastlarız. Arada bir de birşey satmayan ama çocuğunun hastalığı gibi sebeplerden, yolculardan para isteyenler çıkar karşımıza. Fakat bundan birkaç yıl önce, direkt olarak para istemeyip, herkesin eline birer fotokopi iliştirip giden biri çıkmıştı karşıma. Bir A4 kağıda yazılmış bomba gibi ilginç bir metin ve sonunda da banka hesap bilgileri bulunan bu yazıyı (aynen) paylaşacağım şimdi sizlerle.

Merhaba,

Ben Murat. Ben kısa zaman zarfında dünya ulusları için son derece buluşlar buldum. Bu buluşlar seni bambaşka dünyalarda yaşatacaktır. Size sırasıyla buluşlarımı anlatmak istiyorum.

Birincisi Titanic durumundaki gemiyi kurtarmak. Böyle bir durumda kaptan ikinci bir deliyi herhangi bir cisimle kendisi açmalıdır. Bu herhangi bir silahla da olabilir. Böylelikle her iki delikten su dolacak, dolan su deliklerin üst noktasına kadar dolduğunda daha gemi içerisine su almayacaktır. Gemi içerisindeki suyla deniz suyu seviyesi aynı seviyede kalacaktır. Elmayla yapmış olduğum deneyim fikrimi doğrulamıştır.

Bir diyer buluşumsa fırtınalı havada küçük tekneyle boğulacak olan insan ve insanları kurturmak. Bu dehşetli durumda kalan insanlar hiç paniğe kapılmadan kendileri denize atlayıp tekneden tutunacak ve çok hoş anlar yaşayacak, fırtına dinince de binip yollarına devam edeceklerdir. Bu buluşum hakkında deney yapma imkanım olmamıştır. Diyer buluşum ise dolu küvette havuz ve denizde eşlerin hiç bir alet kullanmaksızın cinselliyi yaşamasıdır. Eşler öpüşme esnasında gerekli havayı karınlarında bulunan havadan temin edeceklerdir. İnsanlar odalarının birini havuz haline getirebilirler. Diyer bir buluşum ise vücut geliştirme sporu (badi) hakkındadır. İnsanların spor salonuna ücret ödeyerek gitmesine gerek yoktur. O son derece pahalı aletleri de satın almaya gerek yoktur. Ağırlığı havalı olarak kendisi yaratmalıdır. Bu hususta bizzat kendim yaklaşık birbuçuk aydır bir miktar yol kat ettim. Otururken, yürürken, tuvalette, banyoda yatarken bile spor yapmaktayım. En iyisi hayali tır yaratıp çeşitli şekillerde halat bağlayıp çekmektir. Sizler tren de yaratabilirsiniz. Ayrıca yatarken kiriko da olabilirsiniz. 

Ozon tabakası hakkında da birşeyler söylemek istiyorum. Bu hususta değerli bilim adamları yanılmaktalar. bir takım gazların o tabakayı delmesi mümkün deyildir. Ozon tabakasını asırlar önce yüce İsa ve yüce Muhammed delmişlerdir. Daha sonra uzay mekikleri, UFO’lular ve sayın Mustafa Topaloğlu delmişlerdir. Sayın Topaloğlu size ben beste yaptım (Es ikibinbeş iks). Ayrıca çok miktarda şiir ve bestem mevcuttur çeşitli türlerde. Sayın bayan ve bay herhangi birine soysuz demek doğru deyildir. İt, eşek, hırsız, uğursuz Hz. Adem ve Havvadan daha soyludur. Çünkü onların ana ve babaları olmamıştır. Çivi çiviyi söker, boynuz kulağı geçer, söz gümüşse sükut altındır sözleri bir atanın sözü ise bu atalar kimlerdir. Bence bunlar bir aptal, salağın sözleridir. Örneyin, ne mutlu Türküm diyene, hayatta en hakiki mürşit ilimdir, büyük ata Mustafa Kemal’in sözüdür. Hayalı ol ise Hz. Muhammed’de aittir. Hedefsiz insan kuru ağaç gibidir. Lütfen hedeflerin olsun. Sevgi ve selamlar.

Zengin olan insanlar, hoşnut olursan para gönderebilirsin.

Yazının sonunda banka hesap bilgileri, adı, soyadı, adresi filan var. Onları yazmadım artık. Tabi benim ki de manyaklık. Bu yazıyı alıp saklamışım yıllardır ve geçende bulunca blog için uygun olacağını düşündüm. Sevgili Murat, gemiler hala battığına göre, bu buluşların şimdilik işe yaramamış ama umarım hesabında bir miktar para biriktirebilmişsindir. :)

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

2 thoughts on “Bu kafalar, güzel kafalar :)

  1. Yahu nefismiş bu kardeşimizin hezeyanları. Hiç değilse hesap numarasını vereydin de, karınca kararınca bir katkımız olaydı bu güzel ve yalnız insana:)

    Posted by Koray | 04/04/2011, 16:32

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,225 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
%d blogcu bunu beğendi: