:::
okumakta olduğunuz yazı...
Duyarlı Olmak lazım, Eleştiri, ilginç siteler, Kullanmak lazım, tecrübe etmek lazım, tweet, yazılarım

twitter’da bülbül olmak

Twitter şimdilik en popüler sosyal ağlardan biri. Bir yenisi çıkana kadar da en iyisi!

İnternet oyuncaklarımızdan facebook henüz ölmediyse de, twitter gittikçe daha bir yaygınlaşıp, popülerleşiyor sanki. 140 karakter içinde yazılanları, yapılan sanatları, yaratıcılıkları görseniz, gözlerinize inanamazsınız. Devir öyle bir devir zaten. Bir devi deviren yeni kral oluyor artık.

Twitter’ı bu kadar çekici ve popüler kılan nedir bilemiyorum. Daha doğrusu analizini yapamıyorum. Ama doğal olarak birkaç tahminim var. Öncelikle 140 karakter limiti, hayatın twitter’da çok daha hızlı akmasını sağlıyor. Böyle olunca günümüzün hızlı yaşamına daha çok ayak uyduruyor ve siz gündeme ait bir habere hemen ulaşıveriyorsunuz. Kişilerin yorumları da cabası. 140 karakter içinde lafı gediğine oturtan daha bir popüler oluyor :). Dolayısıyla edebi anlamda yaratıcılık had seviyede…

Ünlü, ünsüz, gazeteci, köşe yazarı, şarkıcı, türkücü takımını takip etmek için facebook’ta olduğu gibi “arkadaş” olmak zorunda da değilsiniz. “Follow” ettiğiniz anda bu şahsiyetlerin yazdığı, çizdiği ne varsa artık ekranınızda. Hem bu kişilere sesinizi duyurmak da bir o kadar kolay. İster övün, iltifat edin, ister sövün, çemkirin artık orası size kalmış :)

Twitter özetle böyle birşey işte. Benim twitter‘a girişimse bayağı bir oldu aslında. Sanırım 2007 veya 2008 olmalı. Tabi o zamanlar şimdi olduğu kadar popüler bir servis değildi. Sırf meraklı biri olduğumdan üye olmuştum ama ortada kimseler olmadığı için uzun süre kullanmadım. Sonra baktım ki herkes twitlemeye başladı, o zaman muhteşem bir dönüşle tekrar twitlemeye başladım ben de. Bu vesileyle kendi promosyonumu da yapayım bari :). Eğer beni twitter’da takip etmek isterseniz, BURAYA tıklayın ve “follow” butonuna tıklayın…

Birkaç küçük tavsiye: Elbette ki sizi takip eden birileri olmadığında yaptığınız iş suya yazı yazmak gibi birşey oluyor. E, ünlü filan da değilseniz, o zaman yapacağınız en iyi şey, bu noktada arkadaşlarınızı takip etmek olacaktır. Onlar da size gıcık değillerse takip ederler, merak etmeyin. Unutmayın, twitter’da takip edildiğiniz oranda varsınız. Gerçek hayatta “beni takip ediyolar” dediğinizde, size paranoyak gözüyle bakarlarsa da, twitter’da durum bunun tam tersi :)… endişe etmeye gerek yok.

E, bu kadar twitter reklamını boşuna yapmadım. İyisi mi siz bir deneyin, sonra beğenmezseniz hesabınızı kapatırsınız. Bu arada nerdeyse en önemli tavsiyemi unutuyordum. Tıpkı facebook’ta olduğu gibi, twitter’a da bağımlı olma tehlikesi var malesef. Bu konudaki ustalık da artık size kalmış. Yattım, kalktım, şunu yedim, bunu s*çtım twitleri atmaya başladığınızda tehlike çanları çalmaya başlamış demektir. Demedi, demeyin ;)

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

One thought on “twitter’da bülbül olmak

  1. Yazınızı beğendiğimi içtenlikle belirtmek isterim. Sitenizi takip listeme alıyorum.

    Teşekkür ederim.

    Selim Alimoğlu

    Skype: captain1606,82-1796,73

    Posted by çilingir | 22/12/2011, 19:59

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,246 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
