:::
okumakta olduğunuz yazı...
Anket, Blogla ilgili, Duyuru, Haber, Kısa Kısa, Politik, yazılarım

Süper katılımlı referandum anketimizin sonuçları

İnternet üzerinden yapılan 50 bin referandum anketinden biri olan kendi blogumdaki anketi sonlandırdım. Katılım süper! Tam tamına 29 kişi oy verdi ankete. İyi oldu gerçi. Her allahın günü gir bloga, bak ankete kaç oy gelmiş diye, ne yalan söyliyim, helak olmuştum :). Referandumda büyük gün yarın ve gerçek sonuçları da yarın gece öğrenmiş olacağız. O zaman benimki de dahil yapılmış olan tüm anketler çöpe gitmiş olacak. Ama hani belki yine de sonucu merak edersiniz diye hemen antibakteriyel referandum sonuçlarını açıklıyorum :) bakalım ne kadar tutacak! Oy veren 29 kişiye teşekkürler bu arada :)

Dile kolay! 29 kişi anketime oy vermiş :) Tamam sayı az olabilir ama sonuç sonuçtur :). Resme tıklayarak büyük halini görebilirsiniz.

Gelelim bizim sonuçlara. Bizim anketten HAYIR çıktı sayın antibakteriyel follower’ları! Bu 29 kişinin % 55’i hayır oyu vermiş ankete. Evet verenler ise % 21. Büyük araştırma şirketlerinkinden baya farklı bir sonuç ama bi de tutarsa yapacağım sükseyi düşünün bi :)… Peki geri kalan oylar? % 14 oy vermeceğini söylemiş ankette. % 7 henüz karar vermemiş. % 3 ise boykot edeceğini açıklamış.

Bizim sonuçlar böyle. Yarın ki referandumun hayırlara vesile olması dileklerimle (gerçekten hayırlı olması manasında yani) bu seferlik yazımı böyle kısa tutacağım. Şimdilik sevgiyle kalın!

Referandum sonrası güncelleme: Oranları bilmem ama beklenen sonuç bu muydu? Evet, yani yapılan büyük anketlerin sonuçları referandumdan Evet çıkacağını söylemişti zaten. Yoruma gerek yok. Her toplum hakettiği biçimde yönetilirmiş. Biz de bunu göreceğiz şimdi. Ne yazık ki sonuçlarına %42’lik kısım da katlanmak zorunda kalacak.

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,225 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
%d blogcu bunu beğendi: