:::
okumakta olduğunuz yazı...
Duyarlı Olmak lazım, spiritüel alemler, tecrübe etmek lazım, yazılarım

o.b.e.

out of body experience cartoonbazen başınıza açıklayamadığımız olaylar filan geliyo dimi. neyim eksik, benim de başıma geliyo böyle şeyler. gerçi quantum, meta fizik şeysi filan, bişeyler diyo bu konularda ama hala neyin nasıl olduğu bir muamma kalabiliyo. Uzatmiyim, aslında başıma gelen olay beni ciddi ciddi korkutmuştu ilk başta. korku kadar meraklandırdı da tabi. ben de sonradan hakkında bişeyler filan okudum, izledim ama şimdi olayı size özetle anlatmaya çalışayım… uyarayım, ürkütücü gelebilir. rahatsız filan olacaksanız blogumun diğer yazılarına zıplayabilirsiniz :)… başlıyorum…

öncelikle bu olay olalı baya bi zaman oldu. neresinden baksanız 3-4 ay. her gece olduğu gibi yine oldukça geç bi saatte yatamaya gittim. sorunsuz bi şekilde uyudum. o saatten sonra uykuya direnecek bi halim kalmıyo zaten :). saatin kaç olduğunu bilmiyorum, bi ara uyandım ve tuvalete gitmek için yataktan kalktım. banyonun kapısına geldim ve ışığı yakmaya çalıştım, olmadı. bu arada yarı loş olduğundan, el yordamıyla arıyorum elektrik düğmesini. tabi hemen yanındaki elektrik prizine elimi sokma riskim de olduğundan dikkatliyim baya. elimi öylece duvarda gezdirirken başka elektrik düğmelerini de farkediyorum. gerçekte başka düğme yok bu arada. ama elime gelen düğmeler benim evimdekilere de benzemiyo zaten. tuhaflığı farkediyorum ama hala el yordamıyla aranmaya da devam ediyorum.

bilmeyenler için söylüyorum, yalnız yaşıyorum ama arada bi sevgilim bende kalıyo. bu olayın olduğu geceyse yalnızdım. derken omzuma bi elin dokunduğunu farkettim (şu an yine ürperdim valla)… fakat hiç yadırgamadan o sırada onun sevgilim olduğunu düşündüm. arkama döndüm. veee evet doğru bildiniz. kimseler yoktu. işte o anda korkudan bayılacak ve yere yığılacak gibi oldum. yığılır gibi oldum dedim çünkü yığılmadım. işte bundan sonrası daha da ilginç.

saniyeler içinde neler oldu söyliyim. yere düşeceğimi sanırken aniden yatay şekilde, havada asılı bir biçimde geriye doğru çekildiğimi gördüm. çok hızlı oldu bu. sanki elektrikli süpürgeye çekilir gibi. dümdüz bir hat doğrultusunda geri geri yatak odasının penceresine kadar geldim ve orada kaldım. hemen ayrıntıları da geçiyim. bu anda hala yatay haldeyim (yatakta yatar gibi) ve normalde banyonun kapısından yatak odasının penceresine düz bir hat halinde gitmeme imkan yok, arada duvar var çünkü. bu durumda duvarın içinden filan geçmiş olmam gerekiyo. tekrar o ana geri dönüyorum.

hala pencerenin önünde, havada yatay şekilde asılı haldeyim. o anda bunun o.b.e. (out of body experience – beden dışı deneyim) olabileceğini düşündüm. az önceki korku da kalmadı o sırada ama yine de yatakta kendime bakmaya cesaret edemedim. zaten bunu düşündüğüm anda tekrar bedenime çekildiğimi hissettim ve derin bir nefesle kendimi yatağımda buldum. hala korku yoktu içimde ama ne olduğunu anlamaya çalıştım bi süre. bunu düşünürken bedenimin üzerinde elektrik akımı gibi birşeyin dolaştığını hissettim. bi bacağımda, bi başımın çevresinde bi süre dolaştı ve yokoldu. ben de uyumaya devam ettim. hikaye bu kadar.

bununla ilgili yazılar ve youtube videoları sürüsüne bereket. o.b.e diye girerseniz ulaşırsınız. hala yaşadığım şeyin adı gerçekten bu mudur bilmiyorum ama bir youtube videosunda (evet, o zaman youtube’a girebiliyodum) anlatılanlarla çok benzerlik vardı yaşadıklarım arasında.

evet, ürkütücü geldi başta ama şimdi bunun biraz da bilgisizlikten kaynaklandığını düşünüyorum. hatta aynı şeyi bi daha yaşamak istiyorum. ama mümkünse bu sefer yatay diil de düz olayım lütfen :)

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,246 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
%d blogcu bunu beğendi: