:::
okumakta olduğunuz yazı...
Blogla ilgili, Duyuru, Featured, yazılarım

Su ve sabun iyi bir antibakteriyel’dir

antibakteriyel logo

Blogumun adını değiştirdim. Ve tabi logosunu da! İşte bu da yeni logo. Bütün bakteriler korksun benden :)

Bloga yazı eklemek, resim, video felan filan paylaşmak iyi güzel de, blogun ismini hele ki adresini değiştirmek çok riskli aslında. Zaten yemediği için cesaret edemediğimden, ben de adresi değiştirmedim ama blogun isminde bir değişikliğe gittim. Malum eski isim “Su ve Sabun”du. Yenisi de “antibakteriyel”. Yarın öbür gün tentürdiyot gibi başka bi dezenfektanla değiştirene kadar da “antibakteriyel” olarak kalacak. Valla Billa!. Söz! :)

Gelelim niye değiştirdiğime. İlk önce ve tabi en önemli sebep… açıklıyorum… canım istedi :). Şerrrefsizim Yalan yok, su ve sabun ismini zaten öylesine koymuştum. O zamanlar blogu bu kadar istikrarlı devam ettirebileceğimi tahmin etmemiştim. Zaten ilk yazdığım yazılara bakacak olursanız, ne kadar kıytırık özensiz olduklarını da görürsünüz. Ancak zamanla işler değişti. bi baktım blogumu milyonlarca yüzlerce kişi, büyük bir hayranlıkla keyifle okumaya başladı. Ben de hayatımın kararını alarak ismini daha iddialı bişey koymak istedim (ismin hikayesine bilahare gelicem).

Bir diğer ve daha önemsiz bir sebep de, google aramalarında, hiç alakam olmadığı halde birilerinin “su ve sabun oyunu” diye aradığında benim bloguma eriştiklerini farketmem oldu. Öyle bi oyun mu var, onu bile bilmiyorum. Varmış demek ki. Ama içeriğimde böyle bişey hiç olmadı. Ha, antibakteriyel mi var içerik olarak? O da yok! :). Ama zaten bekteriden kastım gözle görülen türden olanlar olacak. Anlayan anladı (dimi)…

Peki neden, antibakteriyel? Çünküüüü, adresi değiştirmek istemedim. suvesabun.wordpress…. diye kalacak bir adrese de kalkıp “çizik kestane” “patates çuvalı” diye bi isim veremezdim di mi? Su ve sabunun iyi bir antibakteriyel olduğundan yola çıkarak ismi “antibakteriyel” koymaya karar verdim. E, logoyu da ona göre tasarlamak lazımdı doğal olarak. Ben de photoshop’u açtım veee doğaüstü ehmm engin birikmiş pratiğimden faydalanarak yukarıdaki logoyu tasarladım. Çok ahım şahım bişey olmadı ama beni idare eder… şimdilik :)

Velhasıl-ı kelam uzun lafın kısası artık Su ve Sabun yok, antibakteriyel var! Keyifli okumalar! :))

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,246 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
