:::
okumakta olduğunuz yazı...
kanırtan diyaloglar, Komik

kanırtan diyaloglar 1

– günaydın :)
– sana da!!
– ?? sesinde bi serzeniş mi hissediyorum?
– yooo… sana öyle gelmiş!!!
– yok valla bişey var! yine bişey mi yaptım… bilmeden…
– yani bişey yaparsan bilmeden yaparsın hep, dimi…?
– ama valla yaptıysam da bilmiyorum… neden bu tonda konuşuyosun peki?
– yok, bişey yapmadın!!!
– eeee? ne o zaman?
– bişey yapmadın! …ki sorun da bu oluyor!
– offff… ne yapmam gerekiyodu da yapmadım o zaman?
– “offff” mu?! çabuk sıkıldın bakıyorum.
– pek bulmaca çözecek havamda diilimdir belki de!
– bulmaca mı? eğlenceli bi durum göremiyorum ben!!
– valla ben de göremiyorum. sabah sabah sıkıldım hatta baya!
– iyi… biraz da sen sıkıl!
– tamam… söylüyosan söyle yoksa çıkıyorum ben. bi sürü işim var.
– güle güle!
– yaaaaaa….
– ne yaaaa’sı?!
– söyle hadi. özür dilerim gerçekten ne yaptıysam.
– ne yaptığını bilmiyosan niye özür diliyosun?
– e ne diyim o zaman! söyle hadi, lütfen…
– …..
– ???
– …..
– susucak mıyız böyle?
– önerin?
– yok bi önerim filan. tüm gün bu şekilde devam edelim. iyi böyle…
– tamam!
– tamam!
– güle güle!
– söylemiceksin dimi!?
– bulmaca çözecek havan geldiğinde kendin çözersin!
– tamam… günündesin yine.
– öyleyim!
– öylesin!
– hadi git sen…
– görüşürüz! gün içinde fikrinden vazgeçersen ararsın…
– sanmıyorum…
– iyi…
– iyi…
– hadi öpiyim seni giderken bari :)
– tamam :(
– *muck*
– :(
– sen öpmicen mi beni?
– şimdi diil. akşama öperim belki… :-|
– :) tamam. sabredebilirim…
– hadi git sen…
– bye bye!
– bye bye!
– :)
– :(

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,246 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
