:::
okumakta olduğunuz yazı...
DVD, Eleştiri, Film, Görmek lazım, Video

Paranormal Activity – The Movie

Beni bilenler bilir. Korku, gerilim türü filmlere bayılırım. Sebebini bilmiyorum ama benim için bütün olay zaten filmi seyrettiğim sırada olur ve biter. Şimdiye kadar herhangi bir filmden etkilenip de filmden sonra rahatsızlık hissettiğimi hatırlamıyorum.

“Paranormal Activity” de bu haftasonu seyretmeyi planladığım filmlerden biriydi. Ve neyseki seyrederken tek başıma değilmişim. Filmi sizin için tatsızlaştırmak istemiyorum. Onun için konusundan bahsetmeyeceğim. Ancak teknik olarak “Blairwitch Project” ten aşina olduğumuz bir durum var filmde. Tüm filmi basit bir kameranın lensinden izliyoruz. Bu da olaya gerçekçilik ve doğallık katıyor. Olaylar ne kadar sıradışı olsa da.

Tavsiyem, eğer bu türün meraklılarındansanız tek başınıza seyretmeyin. Ciddi olarak söylüyorum bu kısmı. Ayrıca filmi seyrettikten sonra da hemen yatmak istemediğimi belirteyim. Bir süre normale dönmek için saçma TV programları ve ev işleriyle ilgilendim ki azıcık da olsa eetkisinden kurtulayım. Aşağıda filmin trailer’ını paylaşıyorum. Puanımsa 5.0/5.0. Herhalde uzun süre bundan daha ürkütücüsü ile karşılaşmam.

About Taquo

I have been composing songs and singing since I was very little. But only recently I have decided not to keep them for myself but share them with the world. Eventually I released four singles in various languages (english, turkish, french and spanish).

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: Avatar, IMAX 3D olarak izlenmeli « Su ve Sabun - 21/01/2010

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

antibakteriyel

Twitterttıklattırdıklarım

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 103,246 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest
