:::
okumakta olduğunuz yazı...
Cep telefonu, Fotoğraf, Wallpapers

Bir Kasım Gecesi: Galata Kulesi

Galata Kulesi: Bir Kasım Gecesi

İstanbul geceleri güzeldir güzel olmaya ama nadiren farkederiz şehrin keşmekeşi içinde. Biraz başımızı kaldırıp etrafımıza bakmamız yetiyor aslında. Ben yaptım, oldu :)

Geçen gece arkadaşımın çok da keyifli doğumgününden çıktığımda, Galata kulesi meydanında gördüğüm (ki her allahın günü görürüm aslında Galata kulesini) manzara karşısında dayanamayıp çekmek istedim bu anı. Hani belki kartpostal olacak kadar kaliteli değil ama (cep telefonundan çektim çünkü) ne demek istediğimi anlatabilecek kadar da açık ve seçik.

Aslında bir tane daha çektim ama bu daha iyi çıktı :) Bu arada bayağı irice bir fotoğraftır. Üstüne tıklayarak daha büyük haline ulaşabilirsiniz.

Ama bence daha iyisini yapın. Bir gece dışarı çıktığınızda Galata kulesinin yanından geçiverin. Yanınıza fotoğraf mekinenizi almayı unutmayın tabi :)

Reblog this post [with Zemanta]

About Hakki Fenerci

Digital Artist, NFT Artist, Illustrator, Graphic Designer based in Barcelona. Singer, Songwriter, Lyricist and (tadaaa) Former Dentist :).

Tartışma

Trackbacks/Pingbacks

  1. Geri bildirim: Tweets that mention Bir Kasım Gecesi: Galata Kulesi « Su ve Sabun -- Topsy.com - 26/11/2009

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 107.888 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest