:::
okumakta olduğunuz yazı...
Festival, koro, müzik

Bir koro günleri de geride kaldı

Bu sefer inatla yazmaya devam edeceğim derken, gerçekten tam bunu demek istemiştim. Nedense yazmak istediğim güncel bir olaysa ve bir türlü yazma fırsatı bulamamışsam, üzerinden zaman geçince yazmaktan vazgeçiyordum. Yok, böyle olmayacak bu iş.

İşte daha önce bahsettiğim koro günleri mesela, son konserimiz geçtiğimiz Cuma olmasına rağmen şimdi de olsa yazıyorum :)

Koro günleri boyunca 3 konserimiz vardı. Ben bunlardan ikisine katılabildim. İkisi de harikaydı. Katılmadığım diğeri de öyleymiş. Ama özellikle sonuncusu harika ötesiydi. Dört koro arasında sonuncu olarak sahne aldık. Dress code’umuz bu sefer siyah değildi. Kot pantolon ve üzerimizde beyazlarla çıktık sahneye. Son derece dinamik bir görüntü verdi bu durum doğal olarak. Oldukça da dikkat çekmiş olacağını tahmin ediyorum.

korogunleri
Bu enerji iyi gelmiş olmalı ki Geographical Fugue’da bile performansımız çok iyiydi. Mini konserimiz bittiğinde “bis” bile aldık. Bu duruma izlediğim diğer koroların hiçbirinde rastlamadım.

Neyse bu kadar kendimizden bahsetmek yeter :). Diğer performanslar içinde de çok iyi olanlar vardı. İTÜ Çoksesli Korosu ve Sözsanat Grubu’nu ama özellikle Kasdav Dünya Müzikleri Korosu’nu çok beğendim. Performanslarından öte enerjileri çok çok iyiydi. Özellikle de Kasdav’ın. Koro şefinin neşesi, girişlerdeki dansları, seyirciye dönüp tempo tutturması son derece eğlendiriciydi.

Üstteki resim bizim koronun geçen yılki performansından. Onun için kotlu değiliz resimde. Gelecek sene koro günlerinde bekleriz. Ama bu zamana kadar arada konserlerimiz olacaktır. Kaçırmayın derim :)

About Hakki Fenerci

Digital Artist, NFT Artist, Illustrator, Graphic Designer based in Barcelona. Singer, Songwriter, Lyricist and (tadaaa) Former Dentist :).

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Siz Ne Düşünüyorsunuz? Yorum filan...?

Şunlardan Bahsederim…

Falanca bi zaman yazdıklarım

Kopyalayanın ensesindeyim!

Protected by Copyscape Originality Checker

Gelenim gidenim boldur

  • 107.888 kere tıklamışlar zira

StatCounter

wordpress hit counter kişi ziyaret etmiş Personal Blogs Blog Directory & Search engine Follow Me on Pinterest